Klachten?

Bij Aspa Horeca Groothandel streven wij ernaar elke bestelling en levering zorgvuldig en volgens afspraak uit te voeren. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent of dat er iets misgaat. In dat geval horen wij dat graag direct, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Hoe kunt u een klacht indienen?

Een klacht kunt u op de volgende manieren melden:

  • Per e-mail: stuur uw klacht naar info@as-pa.nl met vermelding van uw klantnummer, ordernummer en een duidelijke omschrijving van het probleem.

  • Telefonisch: bel ons via +31 (0) 492 – 47 49 39 en vraag naar de afdeling klantenservice.

  • Schriftelijk: klachten kunnen ook per post worden gestuurd naar ons hoofdkantoor.

Voeg indien mogelijk foto’s of documenten toe die uw klacht verduidelijken (bijvoorbeeld bij transportschade of onvolledige levering).

Behandeling van klachten

  • U ontvangt altijd een bevestiging van ontvangst van uw klacht.

  • Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren met een eerste inhoudelijke terugkoppeling.

  • Complexere klachten worden binnen 14 dagen afgehandeld. Als dat niet lukt, brengen wij u schriftelijk op de hoogte en geven wij een nieuwe termijn aan.

Wat kunt u verwachten?

Afhankelijk van de aard van de klacht kan de oplossing bestaan uit:

  • Het nasturen van ontbrekende producten

  • Het omruilen of vergoeden van beschadigde of verkeerde artikelen

  • Het geven van een passende compensatie of tegoedbon

Ons doel is altijd een snelle en eerlijke afhandeling, zodat u verder kunt met uw werkzaamheden.