Klachten
Klachten?
Bij Aspa Horeca Groothandel streven wij ernaar elke bestelling en levering zorgvuldig en volgens afspraak uit te voeren. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent of dat er iets misgaat. In dat geval horen wij dat graag direct, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.
Hoe kunt u een klacht indienen?
Een klacht kunt u op de volgende manieren melden:
Per e-mail: stuur uw klacht naar info@as-pa.nl met vermelding van uw klantnummer, ordernummer en een duidelijke omschrijving van het probleem.
Telefonisch: bel ons via +31 (0) 492 – 47 49 39 en vraag naar de afdeling klantenservice.
Schriftelijk: klachten kunnen ook per post worden gestuurd naar ons hoofdkantoor.
Voeg indien mogelijk foto’s of documenten toe die uw klacht verduidelijken (bijvoorbeeld bij transportschade of onvolledige levering).
Behandeling van klachten
U ontvangt altijd een bevestiging van ontvangst van uw klacht.
Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren met een eerste inhoudelijke terugkoppeling.
Complexere klachten worden binnen 14 dagen afgehandeld. Als dat niet lukt, brengen wij u schriftelijk op de hoogte en geven wij een nieuwe termijn aan.
Wat kunt u verwachten?
Afhankelijk van de aard van de klacht kan de oplossing bestaan uit:
Het nasturen van ontbrekende producten
Het omruilen of vergoeden van beschadigde of verkeerde artikelen
Het geven van een passende compensatie of tegoedbon
Ons doel is altijd een snelle en eerlijke afhandeling, zodat u verder kunt met uw werkzaamheden.